Sunday, September 18, 2011

hati ABC

hye pembaca....adaker yg baca...hahahahahhahaha
adakot...xder pon xper..sbb aku akn baca balik apa aku tulis
mood skang hati ABC....itu maknanyer campur macam-macam
aku sendiri tak pasti...

pertama kita citer Hati Berbunga...:::::
berbunga kenapa kerna ku miliki cinta yang teramatlah diperlukan
terlalu diperlukan
sehingga aku sendiri tak menyangka
aku akan miliki cinta hati bunga ini....
thanks to my dear: mohd rafizi dali

kedua Hati Teruja
teruja ni ada banyak benda
1; menunggu buah hati mama n papa ni
2; pertemuan dengan cinta lara ayu n adzie.....sapik n isz the geng
ini buat tidur malam ku xnyenyak....

ketiga Hati Kecewa
bukan kecewa kerna cinta ku tapi kerna kenalan
boleh ke nak kecewa sebab tu
dari dulu sampailah sekarang
kadang tu bila fikir-fikir balik lantaklah korang
tapi ..... entahlah.....skang KU BERTEKAD no MORE sedih ABout U ALLSSSS
Because I have MY LOVE

Cinta HAti KU

2 comments:

ARYANI NUR said...

bertuah kan ko da ada cinta yang sejati..alhamdulillah fizi terus bahagiakan ko..moga2 kekal selamanya..cemburu jugak bila tgk org bahagia..he3..aku jugak xsabar nak jumpa korang..nak meraikan hari bersejarah setelah penat mentelaah dulu :)

vsluvyou buvhvs said...

kamu juga akan jumpa si cinta sejati...bila masa itu tiba jangan ko lepaskan walaupun sekejap...hehehehehehehe....aku xsbr ni nk jmp...azie mybe xstay kt umh ko...tp dia tlg anta aku ke rumah ko...hehehehhe...dia ada agenda yg lbh hebat....