Thursday, August 25, 2011

baby mama n papa

tanggal isnin aritu aku mengalami sakit yang amat sangat dibahagian bwh perut
takut/risau/cuak semua ada
lepas sahur ajak en byby pulang ke kampung awal
nak g bidanlah suh dia tgk apa keadaan bby

tanggal selasa g rumah bidan
ditemani mak n en byby
bidan tu hebat rasanyer
dia blh tau berapa dah usia kandungan
tanpa dipinta bidan telah memberitahu kami jantinan baby
insyaallah baby girl
dalam hati melonjak gembira namun masih terselit asalkan baby sihat mama n papa dah cukup hapy
baby diangkat sedikit keatas pada kedudukan sebelumni
sakit juga prosesnyer tapi oklah
so skangni dinasihatkan berjaga-jaga
sebab dh msk 7 bulan
baby mama n papa tak sabar tau tunggu baby

3 comments:

ARYANI NUR said...

xsabar nak tgk baby ko..he3..mudah2an semuanya lancar macam biasa..sampai ko bersalin..jaga diri k.. :)

dayuz said...

ak pun x sabar2 taw,,ermmm,,kan bagus kalu ak da baby jugak,,selang stahun mcm kita jugak an an,,huuuu

vsluvyou buvhvs said...

For eishanur : ko xsbar aku lg xsbr...semoga semuanyer mudah....

for dayu : blh jer bah...ko kahwin awl thn dpn...lpstu ujung tahun bersalin...apa lg cptlah...blh kita ada ank selang setahun mcm kita...skangni dh ada ank sebaya ngan caun plak...hehehehehehe