Monday, September 26, 2011

2 menu kesayangan

hye semua
nak dijadikan citer
2 malam lepas aku cr resepi kat internet
jumpa satu menu simple
ayam masak halia
so aku pon berazam nak try

semalam aku masaklah resepi tu....
bila dah siap
macam ku pernah tgk jer masakanni
rupanyer masakan POPO buat untuk aku n fizi
kebetulan itu juga masakan feveret my BYBY.....
apa lagi habis dia makan
siap tak cukup lagi
so arini aku masak lagi skali menu yang sama

jadi skarang dah ada 2 menu feveret en BYBY ku
suka bila dia makan dengan semangat

1 comment:

ARYANI NUR said...

aku pernah gak masak tp ayah aku ajar..resepi aki aku ajar dulu..cina kan suka masakan yg ada halia2 ni..:)