Wednesday, January 26, 2011

party bujang

bila dikira-kira balik hanya tinggal 1minggu aku akn jadi isteri orang. Terasa sangat takut but hapy..hehehhe..apa yang aku nk citer ni kerenah kawan2 aku semua..sempat diorg atur satu pertempuran untuk kenekan aku. Apa lagi klu bukan mandi tepung. Baik punya diorg rancang kan...kononnyer g makan dulu..Satay kajang...lepastu g lepak putrajaya...masa tu aku dah dapat tanggap...gegaran akan bermula..

Is ajak g K10..macam ku yang aku bajet...sebijik telur telah meletup dikepala aku...hahahahhaa...poooopppp!!! bunyinyer...lepastu 2-3 biji telur lagi dibaling tapi xberjaya...badan aku telah memasang perisai..n telur tu  jatuh ke jalan raya dan pecah disitu...aku rasa hanya sebijik berjaya dipecahkan..yang lain semua ke lantai....kebal jg badan aku ni...telur boleh melantuk..Emmmm pelik tu..semua kenangan tu aku hapy sgt...yang paling xboleh tahan hadiah yang diberi...tak perlulah citer....biar aku n semua yg terlibat jer tau...yang penting ada satusangat coml...aku suka

adengan b4 parti




b4

after





No comments: