Monday, January 17, 2011

malam hampir 24 jam

ini cerita basi aku:

aku:wei bl ko nk dtg sini?
sapik: ala gaji aku xmsk lg lah.nnt dh msk aku dtglah
aku:poyolah ko..dtg jelah..lepak jer kot bknnyer nk g mana pn
sapik:ok esk aku rojer ko utk kompomkn aku dtg @tak

selang sehari selepas itu

sapik:wei sory aku lupa nk bgtau ko semalam..hehehehhe...ok kompom aku gerak kt ko kol 5
aku:aku ingt xjd dah.ok ati2 ms drive
sapik: aku kn pemandu pro

dalam hati aku ko mmg slalu nk over

ms yg ditunggu dh tiba...dua shbt baik dh bertemu..mulalah adegan bercakap tanpa henti..inilah akn terjadi klu aku berjumpa dgn dia...talk..talk n talk..mcm2 nk diborak..xtaulah knp aku blh serasi giler ngan dia...smpai naik lenguh pipi aku ni ketawa..sgt best n xdpt aku lp...

dia dh hntar aku blk pn pg tu dia ttp lepak ngan aku lg smpai lh kol 4 ptg..giler kn..seharian aku dgn dia..smpai org pelik apalah yg kitarg borak..

tp plg best aku dpt sicomel ni:

si burung antu

credit to: sapik thanks cos beli si burung antu ni...sgt cml n unik..dr bangkok lg..hehehehhehehe....
si jejaka bj putih tulah sapik.......

No comments: