Monday, October 10, 2011

bila ada pening bila xder cari

baca tajuk pon korang dah boleh tahu keadaan aku sekarang
tersangatlah konfius di otakni
tapi di hati melonjak gembira dan bersyukur
mungkin ini rezeki untuk kami

apalah aku duk merepekkan
pagi tadi aku dapat panggilan kerja
mula kerja secepat yang mungkin
sebagai designer grafik
tapi lokasi kerja nun disana Ipoh maaaaa
kalau tengok pada lokasi ok dah
sebab dulu pon aku duk sana
umah pon dah ada
cuma bila fikir kondusi aku yang dah lapan bulanni buat aku susah hati
tapi bila aku fikir balik
masa xder aku mohon doa untuk dapat kerja
agar tuhan permudahkan untuk aku dapat kerja
sekarang bila dah dapat konfius pulak
aku rasa nak pergi jer kerja sana
try dulu camner keadaannyerkan
sebab aku rasa tuhan tahu apa yang dia beri............

No comments: