Saturday, February 19, 2011

kecohnyer si gadis tiba

sorylah klu entry ni lmbt ckit...xder mod nak tls...
.n xtau nk guna ayat cmner...
berpandukan pada tajuk tu...
aku nak citer saat aku g bertandang ke rumah keluarga suami aku....

tema kat sana merah & putih..
dgn rs terujanyer aku nak tgk bj n pelamin
sbb aku sndr xtau semua fmly dia yg urs

aku gerak dr kuala perlis area kol 7 lbh
smpai jer jeti trs g beli tiket...nsb baik bot dh smpai
aku g bersama dgn 3sepupu n suami aku
bersama juga 2 kotak besar
dah mcm nak seludup brgkan




ms dlm bot aku n fizi biasalah tido sepanjang perjalanan
aku xtaulah ada bunyi ker tak...
hope xder
smpai jer sana trs mkn
sbb lapar sgt...lpstu g butik

smpai butik trs mecup...berdebar pn ada nak tgk hsl mecup
xsangka cntk nok...thanks sgt pd hafis juru mecup ku....goges


cantikkan......

area kol 11 aku n fizi selesai mecup trs gerak g homestay
smpai serentAk ngan fmly aku yg dtg lmbt ckit
kelangkabut kt sana sbb kene hias hantaran balik...

tepat jam 2 aku berarak dr homestay ke rumah fizi
kononnyer dekat...ambik ko....berpeluh dibuatnyer
air peluh dh mcm air paip aku rs
pakai merah plaktu

aku ttp suka dgn semua yg berlaku...
all that moment sgt buat aku hapy...
thanks to all yg jayakan semuanyer....


2 comments:

cikDAYU said...

hehe,,y pasti semua yer tlh slesai dgn selamat yer n jaya yer!! syabas!!heheheheheheh

vsluvyou buvhvs said...

ya...dgn jayanyer ia berlangsung..walaupun kepenatan msh belum hilang namun setiap moment tu sgt bermakna