Saturday, November 27, 2010

perlis oh perlis

b4 aku mula criter ..aku sekarang berada di perlis indra kayangan...huhuhuhu....bertarikh 27/11/10 secara rasminyer ak menjadi penduduk kuala perlis..

semalam adalah hari terakhir aku di ipoh...bandar aku membesar...aku akn rnd ipoh..so adalah wat sedikit makan2 demi meraikan sahabat handai. Cakap pasal sahabat rasa macam nak menitis air mata aku....aku xder sahabat ker????...mungkin ada tapi bukan gelaran sahabat just "kawan"..bukan aku think negatif tapi itulah kenyataannya....namun aku masih ada beberapa orang yang aku boleh anggap sebagai sahabat...

so from today aku nk mulakan hidup baru...di kuala perlis...semuanyer baru...bilik baru..rumah baru..peralatan baru...n dunia baru,,....akn tiba nanti..heeheheheh

pesanan : ku rindu semua sahabat ku

No comments: