Wednesday, October 27, 2010

Satay Kajang

Semalam masa tengah tido ni....kira2 masa tu kol 3.02 pm aku dapat satu mesej..Dalam hati ala sapa pulaklah yang hantar mesejni..kacau betul...mesejnyer berbentuk macamni "Syg2 ku, mlm ni jom lpk mkn...dlm 8.30pm..aku tunggu korang kt k10..kite g mam kat kfc@chiken chop...ok?"...ia di send by IS....namun hati lebih fikir tido..oleh itu ku pun sambung tido...

Aku ingat dah batal sebab aku tak balas..rupanyer jadi..Is dah bincang ngan azi..Aku pn ok jer...orang nak blanjer kan..Lepastu b4 gerak Is kol nak bagitau makan kat bangi..aku pn ok jer tetiba terpancul nak makan satay kajang...Hehehehe..dengan murah hatinyer is cakap ok jom...

Sesampainyer..kami pilih tempat atas..aku ddk tepi supaya dapat tgk bawah....xsabarnyer nak tunggu makanan...yeyeyeye..makanan dah sampailah..apa lagi mulakan operasi merasa...rasa ker?>>>melantak dh aku tengok..huhuhu

Macam biasalh..smbil makan----borak---n---borak--n ---gambar...ni lah antara gmbr yang ada. B4 tu thank to Is sbab blanjer kwn2 ko ni mkn...Kis for u..huhuhu












2 comments:

dayuzrednightsun.blogspot.com said...

wahh,,sedap,,
diowg kata saty kajang beso ek,,
ak tgok ciput jeee
ke mata ak y gelong??
hehehe

vsluvyou buvhvs said...

xderlah bsr sgt...bsrlh ckit dr yg kt luar...ok jer....cm kuah xmemenuhi syarat ckit.huhuhu..kuah kcg makngah buat lg best