Monday, October 25, 2010

kisah kita

Kau umpama orang baru untuk ku
Kau hadir aku tak sedar
Kini kau sering dengan ku
Sehingga aku tak tahu bila mulanya

Kau dan aku ketawa
Kau dan aku juga menangis
Kau dan aku turut membenci
Kau dan aku adalah satu ker?
Mestilah tak...dh nama pun kau dan aku....so dua lah

Kalau dah jumpa pasti ada hilangnya
Bila dah dekat pasti ada juahnya
Jika rapat tentu ada jaraknya
Tika ada muncul perpisahannya

Saat itu langit cerah 
Namun ada hujan disitu
Tapi hujan itu ada cahaya
Itu tanda hari yang gembira

Jika bermohon..kau mohonlah yang mulia
Kalau kau pinta..pintalah yang berjasa
Sekiranya Kau mahu..mahulah yang terbaik
Itulah aku dan kamu yang mahukan yang terbaik

Semoga kita akan kekal selamanya

PS: sis n bro.....for u

ku sayang kamu u allssss


2 comments:

cikDAYU said...

kau dan aku..
kau dan ak nak sama saiz,,nak same ker???hehehe
kau dan ak sepupu,,,
kau dan ak akrab,,,,
kau dan aku juga kawan baik an,,,
hehehehehehe

vsluvyou buvhvs said...

kau dan aku juga umpama permata
kau dan aku jadi ikutan semua
kau dan aku selalu terkena
kau dan aku sama-sama rasa
hahahahaha........ku syg kamu