Tuesday, November 1, 2011

menarik disebalik nombor

hidup kita tak lari dari nomborkan
tak kiralah jumlah usia kita
gred yang kita dapat masa exam
pangkal gaji kita
nombor rumah kita
bilangan anak kita
bilangan isteri, suami, kekasih...opssss.......
ini korang sendiri fikir
kerna bagia aku
suami ku hanya satu

bagi aku nombor paling aku suka
7.7.2007
sebabnyer 7.7 tu beday aku
tarikh dimana aku melihat dunia
sangat bertuah rasanyer lahir pada tarikh tu

tanggal 6.3.2008
nampak xcantik tapi tetap suka sebab
itu pertama kali en fizi melafazkan cinta

6.6.2009
ini macam comelkan
sebab 6.6 yang kat depan tu
ini pula tarikh aku ditunangkan dengan en fizi
kenapa pilih tarikh ni aku pon tak tau.....

4.2.2011 adalah tarikh aku n en fizi menamatkan zaman bujang
semua tarikh xcantik tapi ada maksud
ini semua tanpa dirancang
hanya TUhan yang tentukan
itulah semua nombor kesukaan aku

hehehehehhehe.........

No comments: