Friday, March 11, 2011

malunyer akuuuuuuuuuuuuuuuu

macam mana nak mula ni...
siyes malu giler wei..
citer ni blaku semalam masa aku on the way dr KL ke peneng

alkisah di stesen minyak

aku trn dr kreter nak g bayar duit minyak/toilet/beli kudap-kudap
aku trn jer dari kreter ada jejaka bersidai kat tepi 
mungkin berehat kot
bukan main diorang tenung aku
xnampak ker aku ngan suami aku ni

citer memalukan berlaku apabila..................................................................................................................................................

aku dgn konfidentnyer membuka kereta org lain
hahahhaha
siyes keter sebiji cm suami akunyer
nsb baik xmasuk
aku trs lari g kat keter aku
masa tu jug jejaka yg lepakkat situ leh bangun
n gelak besar
malu beb....malu giler aku

xsuka     xsuka     xsuka

No comments: